KLIK - KLIK

April 07, 2011

menangis?~~

assalamualaikum wbt.

aisey men.nape aku sensitif sangat malam nie?.tetiba nangis?.ah!.untuk ape aku nangis?.aku tak suka ngan kelemahan aku nie.nape aku perlu nangis untuk sesuatu yang belum tentu d takdirkan untuk aku?.untuk sesuatu yang belum pasti.

perlu ke air mata untuk menenangkan hati?.nape jiwa nie selalu berkecamuk?.merasakan diri aku x d hargai.nape begitu prejudis fikiran aku pada sekeliling aku?.yes.aku ngaku aku terlalu banyak kelemahan.dan kadang2 aku persoalkan nape semua itu jadi pada aku?.tapi, setelah itu jugak, aku rasa,sepatutnya aku bersyukur kerana aku d lahirkan cukup sifat.

sesungguhnya aku terlalu banyak mempersoalkan ketentuan Ilahi yang sudah d canang sebaik mungkin oleh DIA.ya ALLAH.ampunkan aku kerana tidak mensyukuri nikmat MU.jauhkan lah aku dari merasa rendah diri dan hina.berikanlah aku keyakinan untuk menempuhi hidup dengan penuh bermakna.



*note : hidup itu indah

No comments:

trademark pemilik wilayah

"men are like shoes. some make you feel taller, some make you feel so small"

"semalam adalah kenangan, hari ini adalah kenyataan, esok adalah masa hadapan"

"selagi aku mampu menyayangimu...selagi itulah aku akan menangis keranamu"

"untuk mendapatkan yang terbaik, kita kena lepaskan ape yang kita gengam sekarang"

iklan sana sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nota kaki

nota kaki