KLIK - KLIK

April 04, 2011

baby boy saya~~

assalamualaikum wbt bt semua reader.

okey.kali nie biar aku cerita kan lagi.tentang hidup aku.cewah.bukannya ape.baru2 nie.hari last dalam bulan mac.aku dapat ank sedara baru lagi.kali nie anak kedua kakak aku yang sulong telah selamat d lahirkan.dan di sahkan jantinanya, lelaki.wah!.bahagia btl kakak aku.dapat ank sepasang dah.hehehehe.abah ngan mak aku pn x ketinggalan la keseronokan nye sebab dapat cucu ketiga.dua daripadanya anak kakak aku yg sulong dan suami.dan seorang lagi anak abang aku dan isteri.

kalo parents aku bahagia.aku lagi la.sebab dah ade 3 org ank sedara.cewah.lagi bahagia sbb 25.04 nie aku dah abis final.dah abis diploma.insya Allah aku akn dapatkan keputusan yang cemerlang utk sem last nie.hehehe.mintak jauh la daripada ada yg carry2 2.x mo dah.nauzubillah.bila dah abis diploma t, aku dok umah la.sambil2 keje.dan sambil2 tunggu tawaran futher study.so, aku nak la tunaikan hasrat org tua aku yang nak sgt anak dia masuk U.yea.aku akan tunaikan sedaya upaya aku d samping aku dapat timba ilmu.hehehe.insya Allah.

okey.sebenarnya aku gembira sbb nti abis diploma.dapatla aku luang kan masa ngan family dan ngan anak buah aku nie ha.hehehehehe.suka2.x sabar2 nak abis diploma.miss my family so much.muaaahs.

okey.jangan buang masa lagi.lets see the new born in my family.utk pengetahuan korunk.aku belum tau lagi nama baby boy nie ape.hehehehe.sbb mase aku balik tgk baby boy pn, baby boy belum ada nama.huhuhu.xpe2.lupakan sal 2.jum layan photo2 yang d snap oleh aku.hehehehe.

1st photo :
(silau la pulak.)

2nd photo :
(okey.ambik gambar baby dari sisi la pulak makcik)

3rd photo :
(hehehe.baby boy nak senyum la dalam photo makcik nie.)

4th photo :
(mana ibu nieh.saya dah lapa nak susu)

5th photo :
(buwek!!!)

6th photo :
(saya d bedum.tulum2)

7th photo :

(alalalala.saya sedih.sbb tu saya nangis)



*note : hehehehe.

No comments:

trademark pemilik wilayah

"men are like shoes. some make you feel taller, some make you feel so small"

"semalam adalah kenangan, hari ini adalah kenyataan, esok adalah masa hadapan"

"selagi aku mampu menyayangimu...selagi itulah aku akan menangis keranamu"

"untuk mendapatkan yang terbaik, kita kena lepaskan ape yang kita gengam sekarang"

iklan sana sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nota kaki

nota kaki