KLIK - KLIK

April 09, 2011

sudah dapat!~~

assalamualaikum wbt dan hye.

okey.aku excited nak story nie.nak story sal ape?.sal aku dah dapat wat shoutmix kat tepi.walah walah walah.orang lain dah buat lama dah, tapi aku baru wat pon nak bangga ke?.hehehe.bukan nak bangga sebenarnya.sebenarnya aku nak berterima kasih pada en taufan bin ribut sbb ade wat tutorial sal nak pasang shout mix tu kat tepi.cube korang bace link kat nama dia tu.hehehe.aku dah boleh wat pon sbb aku bace tutorial yang ringkas dan padat daripada beliau.wah!.suka2.kalo macam nie.hari2 aku nak belajar ngan beliau.hehehehe.

aku nie yang tengah2 study, x pernah lupakan blog kesayangan aku nie.cume ade lagi yang aku belum capai.iaitu, aku nak advertise kan advertisement nuffnang.tapi masih x dapat2 lagi.dan aku jugak nak wat header cantik2 macam header blogger2 lain.tapi masih jugak belom dapat.huhuhu.xpe2.sabar2.nanti akan datang masa nya dan aku akn dapat capai semua itu.aku percaya pada masa.dan usaha.usaha itu penting dalam kita nak mendapatkan sesuatu.yeah!.i like!




*note : a lot of thank to
en. taufan bin ribut

No comments:

trademark pemilik wilayah

"men are like shoes. some make you feel taller, some make you feel so small"

"semalam adalah kenangan, hari ini adalah kenyataan, esok adalah masa hadapan"

"selagi aku mampu menyayangimu...selagi itulah aku akan menangis keranamu"

"untuk mendapatkan yang terbaik, kita kena lepaskan ape yang kita gengam sekarang"

iklan sana sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nota kaki

nota kaki