KLIK - KLIK

April 21, 2011

jom selak rahsia d sebalik mandi~~

assalamualaikum wbt dan hye.

okey. aku de terbace tentang satu ramalan mengenai MANDI.. bahagian mana basah dahulu?. okey. ini hanya ramalan. d ambil dari majalah remaja. antara yang tersenari ialah :
  1. dada - rata2 nye, kaum Adam yang gemar mandi bersiram d dada dahulu. dikatakan, kamu ialah orang yang praktikal, pandang ke depan dan tidak suka kerja bertangguh-tangguh. bagi kamu, keselesaan adalah sangat penting. seorang yang tegas dengan matlamat hidup dan akan mencapainya. merupakan pasangan hidup yang sangat melindungi dan manis mulut nye. pasangan terbaik buat kamu ialah mereka yang memilih rambut.
  2. muka - sangat mementingkan wang. bagi kamu, integriti dan martabat tidak penting. di katakan suka menggunakan orang lain demi kepentingan diri kamu. seorang yang egois. namun, kamu merupakan seorang yang suka menolong dan suka berjenaka. sbb itulah kamu punyai kawan yang ramai. pasangan yang sesuai ialah, orang yang memilih bahagian sulit.
  3. ketiak - seorang yang bekerja keras dan boleh d percayai. popular kerana kamu merendah diri dan sedia membantu orang lain. pendengar yang baik krn ramai teman mempercayaimu. namun, kamu agak kedekut dalam urusan wang dan kadang kala kamu berkira. bijak mengawal situasi dan tidak mudah kelam kabut. segalanya cool sahaja. pasangan terbaik ialah mereka yang memilih bahu.
  4. rambut - artistik, kreatif dan peduli. pemikir yang positif. hobi kamu adalah berangan. seorang yang bersemangat waja dan tahu arah tujuan impian yg harus d capai. blh memahami hal2 yang agak sensitif kerana itu kamu sering menjadi kegemaran teman2 kamu yang ingin meluahkan perasaan. bagi kamu, wang tidak penting. teman2 dan keluarga adalah yg penting. kamu menghargai saat2 intim bersama dgn org yang di cintai. berkat, kecerdasan, kesetiaan, kebaikan ialah kekuatan utama kamu. pasangan terbaik kamu ialah mereka yang memilih dada.
  5. alat sulit - kamu ialah pemalu. kurang percaya pada kemampuan diri dan cenderung utk d salahertikan oleh org lain. kedekut ilmu dan berasa sukar utk berkongsi ilmu dengan org lain. tidak punya teman yang ramai. ketekunan adalah kekuatan kamu dan cenderung untuk berusaha sedaya upaya daripada menyerah dgn mudah. suka mempamerkan emosi pada orang lain. pasangan terbaik adalah mereka yang memilih muka.
  6. bahu - kuat menangis dan selalu kesunyian. degil orangya. berpendirian tegas hingga tidak mahu terima pendapat orang lain. sukar d pengaruhi. wang dan kuasa adalah penting bagi kamu. opss, susah untuk mencari pasangan hidup. pasangan kamu, mereka yang memilih ketiak ialah satu-satunya peluang kamu.
  7. lain-lain bahagia - seorang yang adil dan sama rata. teguh pendiriannya. seorang yang menyenangkan. seorang yang berjimat cermat. blh uruskan wang dengan baik. jangan suka ambil kesempatan terhadap orang lain. pasangan buat kamu ialah orang yang memilih muka.
(gambar hiasan semata2)

jadi, sudah memilih kamu d nombor berapa?. ingat ye, ini cuma ramalan. hanya kamu yang tahu sejauh mana kebenaran nya. jangan ambil serius semua d atas. tapi, tidak salah untuk mencari sesuatu demi kepastian kan?.
*untuk ketahui penulisan penuh sila baca majalah remaja 1 april 2011 k?


*note : kalo aku pilih rambut, makna nya
pasangan hidup aku ialah individu yang pilih dada?
i like!!!.

2 comments:

Anonymous said...

owh..kalo saye dada pasangan saye rambut...hohoho..nice info..=)
singgah and follow awk..

cik najibah said...

HEHEHE. mungkin jugak betul, mugkin jugak salah.

trademark pemilik wilayah

"men are like shoes. some make you feel taller, some make you feel so small"

"semalam adalah kenangan, hari ini adalah kenyataan, esok adalah masa hadapan"

"selagi aku mampu menyayangimu...selagi itulah aku akan menangis keranamu"

"untuk mendapatkan yang terbaik, kita kena lepaskan ape yang kita gengam sekarang"

iklan sana sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nota kaki

nota kaki