KLIK - KLIK

February 17, 2011

aku lah perindu~~

bile umur dah semakin meningkat...
hati pon semakin sayu...
sayu bile teringatkan diri yang x pernah mengerti tentang takdir...
hati semakin sayu...

sayu bile teringat kan tentang harapan cinta hancur d jalan....
aku cube...cube melupakan ko...
tapi aku semakin menjadi sepi...sepi...sepi...
di kesepian itu aku menjadi perindu...

sangat2 rindu...
jika ko mengerti hatiku...
aku menghargai...
jika ko mengingati aku...
aku lagi mengingati ko...

jika ko anggap aku membenci ko...
ko silap...
aku dsini...menjadi seorang perindu...
aku lah perindu...yang merindu kan ko...

kalo ko sepi...bace lah ape yg tertulis d blog aku...
semua nie adalah nukilan hati aku...
hati yang berbicara...berbicara tentang masa, hati, jiwa, rasa, sedih dan segalanya...
aku menulis dari hati yang berbicara...

janganlah ko membenci aku...kerana
aku merindukan ko...
seikhlas hati aku...





*note : di sini...aku menangis lagi...

No comments:

trademark pemilik wilayah

"men are like shoes. some make you feel taller, some make you feel so small"

"semalam adalah kenangan, hari ini adalah kenyataan, esok adalah masa hadapan"

"selagi aku mampu menyayangimu...selagi itulah aku akan menangis keranamu"

"untuk mendapatkan yang terbaik, kita kena lepaskan ape yang kita gengam sekarang"

iklan sana sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nota kaki

nota kaki