KLIK - KLIK

February 14, 2011

rindu bagai nak mati!!!!~~

wei........aku rindu nak berskype ngan ko...

aku akui aku merindui semua saat yang kita lalui bersama...

aku akui...aku akui aku rindu kan ko...

aku rindu ko panggil aku ngan panggilan yang kita tetapkan...

aku rindukan saat2 dua bulan 2...

aku rindu.......................

aku rindu saat2 ko nyanyikan aku lagu cinta...

aku rindukan renungan, senyuman, reaksi ko...

aku rindu sesangat....

aku x mau org lain...aku hanya rindukan ko...

ko begitu bermakna buat aku...

aku harap ko pon rindu aku...

aku rindu giler saat2 tu...

jika aku boleh...aku nak miliki ko balik....

tapi masa dah semakin jauh ke depan...

aku tau ko x kan mungkin mengorbankan cinta yg ko bina bersama insan lain utk aku...

aku tau..........................................aku paham.......................................................... :'(







*note : rindu setengah mati...


2 comments:

mR's kuIChiFu said...

yg sbr lah nk bt mcm mne..dugaan tu smua..

najibah binti che awang said...

aku tengah sabar la nie....

trademark pemilik wilayah

"men are like shoes. some make you feel taller, some make you feel so small"

"semalam adalah kenangan, hari ini adalah kenyataan, esok adalah masa hadapan"

"selagi aku mampu menyayangimu...selagi itulah aku akan menangis keranamu"

"untuk mendapatkan yang terbaik, kita kena lepaskan ape yang kita gengam sekarang"

iklan sana sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nota kaki

nota kaki