KLIK - KLIK

February 12, 2011

usha balak org??~~

salam...

wah!!...hangat sungguh tajuk nieh..
pandai je member kepade ex-bf aku nie...
buat cerita aku dok usha member umah dia...aka dak laki lam kelas aku...
nama dia...tuttttt!!!

giler pe??...dak 2 dh jd balak org...
ingat aku xde maruah ke??...
tau r aku nie ugly...

tapi x yah la nak cerita yg bukan2...
aku pantang org wat cerita karut nieh...

aku nie dah la payah nak benci org...
tapi...kalo ade org yg saje2 nak aku benci...

mmg x lame lah tu...
memang x lama nak suh aku benci....
perghhhh!!!...hangat sungguh cerita karut nieh...


menyampah!!!!!!!!!............




*note : aku bukanlah boneka...

No comments:

trademark pemilik wilayah

"men are like shoes. some make you feel taller, some make you feel so small"

"semalam adalah kenangan, hari ini adalah kenyataan, esok adalah masa hadapan"

"selagi aku mampu menyayangimu...selagi itulah aku akan menangis keranamu"

"untuk mendapatkan yang terbaik, kita kena lepaskan ape yang kita gengam sekarang"

iklan sana sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nota kaki

nota kaki