KLIK - KLIK

February 26, 2011

no tiltle for this entry...~~

assalamualaikum wbt...

aku nak la luahkan isi hati aku...

orang kata, kalo jodoh lambat datang...kita kena la cari atau kejar...tapi, kalo nak pikir sangat sal kejar mengejar jodoh nie...

nie ha....aku nak becerita sikit sal satu peristiwa yang aku sendiri pon x tau nak komen ape...
kisah nya bermula begini...

..........................................................................>>

26.feb.2011...
perjanjian d atur kemas...tempat sudah d ketahui...dan segala2 nya...

dan mase yang d janjikan telah tibe...aku sampai d destinasi yang d janjikan pada jam 5.30 ptg bersama rakan...
menunggu untuk beberapa saat...dan pertemuan berlaku...

bermula d sini...x tau ape tanggapan dia pada aku...
mungkin terkejut apabila melihat aku yang ugly...(perhaps la kan)...hehehehe...
ok...pas tu...p mai, p mai...dia suh aku balik...

adoi...memang aku nak marah giler...
aku memang x tau ape yg dia nak kan...
dia nak jumpe aku...pas tu...janji nak antar aku pulang...
tetiba suh aku balik pulak...

aiiiii...memang aku bengang r...dia de bagi RM untuk aku wat tambang balik ngan member2 aku...tapi, masalahnya...aku x hingin la duit dia...aku cume bengang...

dia kata...dia saje je nak uji aku...konon nya nk tgk aku nie sejauh mane...then dia kata...x sanggup lak aku mmg dtg...pas tu, dia kata game dia x jadik...then, dia kata...dia kena balik melaka malam nie untuk game kat melaka esok...dia kata doa salah info...dia ingatkan game tu lawan malam nie...padahal malam esok...

ahhhhhhhhhhhhhhh...aku pn x tau...same ade dia menipu or wat so ever...
yang aku tau...aku bengang dan malu...malu dengan kawan2 aku...

dengan peristiwa tuh...aku jadi makin takut dan fobia...takut dan fobia ngan lelaki...
mungkin semua lelaki x de yang boleh terima aku...x pe lah...aku redha...aku cube menerima semua nya...insya Allah...yang aku tau...aku dah cube jadi yang terbaik...apakah dengan fizikal aku nie, diorg ingat diorang boleh buat aku macam tuh???....aku pon de hati dan perasaan la...

nasib baik aku sempat sampai tempat aku...

aku betul2 rase takut...aku tau ade hikmah d sebalik yang terjadi pada aku...x pelah...aku redha...aku rase x elok kalo aku asyik mempersoalkan ape yang telah d tetapkan oleh Allah...
walau ape pon, aku bersyukur sbb tiada ape2 yang buruk terjadi pada aku dan kawan2 aku...



....................................................................>>




*note : lupakan ape yg penah terjadi...

No comments:

trademark pemilik wilayah

"men are like shoes. some make you feel taller, some make you feel so small"

"semalam adalah kenangan, hari ini adalah kenyataan, esok adalah masa hadapan"

"selagi aku mampu menyayangimu...selagi itulah aku akan menangis keranamu"

"untuk mendapatkan yang terbaik, kita kena lepaskan ape yang kita gengam sekarang"

iklan sana sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nota kaki

nota kaki