KLIK - KLIK

February 06, 2011

hitam dan putih..~~

salam....tengah buat ape semua??...
ok...aku x kesah korunk nak buat ape...yang penting korunk kena sehat...
k??...
jaga lah kesihatan...

ok...back to our topic...
today...its all about...hitam dan putih...
hitam dan putih 2...aku tujukan kpd lagu hitam putih kehidupan nyanyian francisca peter...

kenape tetibe kuar nama francisca peter??...sbb
td...mase aku dok makan dkt Restoran Mutiara Junjung aka RMJ...
radio telah memasangkan lagu frncisca peter...



dan lagu tersebut telah mengingatkan aku kembali kepada peristiwa d mase aku menjadi ahli PRS...
sebenarnya...lagu 2 adalah lagu tema bagi PRS...
dan...secara x langsung telah mengingatkan aku kepada si dia...
si dia yg telah menjauh dari aku...

hahaha...si dia yg aku sayangi sampai hari nie...
si dia yang masih mempunyai tempat d hati aku...
si dia yang telah bersama2 berada dalam PRS suatu mase dulu...

tapi mase tu...aku ngan dia mane kawan...
same2 x kenal...aku cume meminati dia pada waktu tu...
indahnya kenangan tuh...

huhuhu....



*note : kenangan cinta semusim...

No comments:

trademark pemilik wilayah

"men are like shoes. some make you feel taller, some make you feel so small"

"semalam adalah kenangan, hari ini adalah kenyataan, esok adalah masa hadapan"

"selagi aku mampu menyayangimu...selagi itulah aku akan menangis keranamu"

"untuk mendapatkan yang terbaik, kita kena lepaskan ape yang kita gengam sekarang"

iklan sana sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nota kaki

nota kaki