KLIK - KLIK

February 13, 2011

sunyi hidup aku sunyi!!~~

salam....
how r u today??...
ok...lets start with new topic...

erm....kalo d bace dari title pon korunk dah paham kan??
uh....sangat sunyi hidup aku nie...
sejak aku tahu...tahu erti putus kasih...

yaaa...putus kasih dan dalam erti kata yg sebenar...putus cinta...
kesunyian nie...dari tarikh keramat 03.08.2010 ag...
mmg aku yang putuskan untuk satu hubungan yang aku sayang...

aku punye alasan tersendiri nape aku putuskan...
mungkin salah aku apabila aku tidak memberi dia peluang untuk betulkan ape yg berlaku...
tapi...aku pompuan yang punye hati...

aku x mo berkongsi kasih...mase tu...aku pikir mungkin dia dah dpt org lain yg lbh dia syg...
aku gak pikir aku mampu melupakan dia...
tapi...aku silap...silap besar...kerana sehingga sekarang aku x dapat lupakan dia...
insan yang aku sayang...

sehingga ke hari nie...sudah 6 bulan lebih...
aku secara rasmi menjadi single...
mmg aku x nafikan...x nafikan selepas dia...
ade org lain yg aku cube rapat...

tapi...aku x dapat menerima org lain seperti aku menerima dia...
dan mungkin pd hari nie...dia tengah happy dengan pasangan dia...
dan aku tau...dia layak dapat yg lebih baik dari aku...
walaupon aku masih menyendiri...

menyendiri menunggu erti cinta sebenar....aku memerlukan seorg lelaki yg boleh terima baik dan buruk aku...
aku x perlukan kebahagiaan sementara...
aku nak kan hubungan, kebahgiaan dan kasih sayang yang kekal buat aku selamanya...
kerana aku juga adalah wanita biasa...

wanita yang biasa yang mempunyai naluri untuk bercinta dan d cintai...
urm...well...kalo dia menyatakan hasrat untuk kembali pada aku...
aku sendiri x tau...sama ade aku boleh percaya dia lg atau x...
aku x tau sama ade aku boleh terima dia atau x....

aku sendiri x pasti....






tapi yang aku pasti...aku sangat sunyi...sunyi tanpa seseorang yang sanggup berada d sisi aku...sunyi tanpa seseorang yang mahu sentiasa ade d saat aku perlukan bahu untuk menangis, di saat aku perlukan telinga untuk aku luahkan masalah, di saat aku perlukan tangan untuk membangunkan aku d saat2 aku jatuh...di saat aku mendambakan senyuman yang mampu memberi ketenangan kepada aku, d saat2 aku memerlukan kata2 semangat apabila aku x berdaya....

persoalannya....mampukah aku mendapatkan semua 2???....

aku pon x tau.........





*note : ada ape dengan CINTA???

No comments:

trademark pemilik wilayah

"men are like shoes. some make you feel taller, some make you feel so small"

"semalam adalah kenangan, hari ini adalah kenyataan, esok adalah masa hadapan"

"selagi aku mampu menyayangimu...selagi itulah aku akan menangis keranamu"

"untuk mendapatkan yang terbaik, kita kena lepaskan ape yang kita gengam sekarang"

iklan sana sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nota kaki

nota kaki