KLIK - KLIK

February 01, 2011

masih ade!!~~

salam...hehehe...ape khabar??...
hope korunk sehat2 d sana....

ok...back 2 our topic...
its all about masih ade...
aku ingat kan cume kasih sayang dan kerinduan dan tiket menonton wayang bersama dia je yang aku simpan untuk dia... (mr.Jy)
rupa2 nye...sampul surat pos laju...yang mengandungi sim card yang dia sent kat aku ari tuh pon masih ade...

well...aku mintak maaf kat Jy sbb sim yang dia bg ari tuh...dah expired...
dah x ley pakai...aku x pakai sbb no 2 mane de org tau kecuali aku, dia dan member2 rapat...
sbb 2 aku x gune...

kalo gune pon...dia x kan berpaling pada aku lagi dah kan??...
tapi apa2 pon...aku teringat kenangan manis antara aku dan dia yang pernah aku dan dia lalui bersama...
walaupon x lama...walaupon mungkin pada dia itu adalah perkara biasa...
tapi bagi aku...itu adalah kenangan manis...

cume sayang nye...hubungan aku dan dia x lama...
well...aku tinggalkan semua...tapi ape2 pemberian dia kepada aku akan aku simpan walaupon semua itu hanya akan membuatkan air mata aku terus mengalir bila mengingati semua itu...
biarlah aku merindui dia...kerana aku x mampu memilikinya...

kerana aku belom cukup pandai untuk menjaga dia...
membahagiakan dia....aku lepaskan dia bahagia bersama insan yang menyayangi dia...

aku d sini...merindui dia setiap masa...
sob3....






*note : rindu terus mekar dihatiku buat kamu...

No comments:

trademark pemilik wilayah

"men are like shoes. some make you feel taller, some make you feel so small"

"semalam adalah kenangan, hari ini adalah kenyataan, esok adalah masa hadapan"

"selagi aku mampu menyayangimu...selagi itulah aku akan menangis keranamu"

"untuk mendapatkan yang terbaik, kita kena lepaskan ape yang kita gengam sekarang"

iklan sana sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nota kaki

nota kaki