KLIK - KLIK

February 28, 2011

bcos i care~~

pernah dengar kata2...sebab aku sayang ko la aku tau semua sal ko walaupon ko x bagitau...
ye...itulah yang aku nak bagitau...bile ade org sayang dekat kita...semua benda yang kita buat dia akan tau walaupon tanpa kita sedari...

tapi...pernah kah anda terfikir...betapa beruntung nya anda...kerana ade org pedulik dan kerana ade orang nak ambik berat sal anda...bersyukur lah kerana tidak semua orang mengalami keberuntungan seperti anda2 semua...

ye...aku care about ko sebab ko tetap kawan aku...:) (padahal ko masih ade tempat khas d hati aku...sebenarnya)...
hahahaha...tapi...biar lah...mase dah berlalu...kita hanya boleh menjadi sahabat...




itu je sebenarnya aku nak bgtau kpd reader2 ku semua...hik4...(dan sebenarnya kepada aku juga...)




*note : masih ade yang sayang...

No comments:

trademark pemilik wilayah

"men are like shoes. some make you feel taller, some make you feel so small"

"semalam adalah kenangan, hari ini adalah kenyataan, esok adalah masa hadapan"

"selagi aku mampu menyayangimu...selagi itulah aku akan menangis keranamu"

"untuk mendapatkan yang terbaik, kita kena lepaskan ape yang kita gengam sekarang"

iklan sana sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nota kaki

nota kaki