KLIK - KLIK

February 17, 2011

tak paham aku~~

aih...bile dah kesepian malam2 nie...
lagi la aku x paham...
x paham nape...nape...dan nape...
well...hanya Allah ade jawapan untuk soalan aku tuh...

hahaha...aku ngaku...ngaku yang aku jelos tgk org lain bahagia...aku jelos tgk org lain de kekasih...
sedangkan aku x de...urm!!...mungkin belom masanya...
tapi aku pon tau rase kesunyian...kesunyian yang sangat2...

tapi...nape aku perlu ras kesunyian sedangkan aku x dicintai oleh sape2...
ntah la...x paham aku...

kadang2 aku terfikir gak...terfikir dan cube mencari konklusi dan mencari ape yang ade d sebalik ketetapan Ilahi...
tapi aku x nak la terlalu memikirkan sesuatu yang boleh merugikan mase aku...
daripada aku terus meratap...baik la aku fokus untuk mase depan aku...
fokus untuk kejayaan aku...mase 2...semua orang akn bukak mata dan melihat bahawa aku jugak mampu berjaya tanpe orang2 yang x menghargai aku...YEAH!!!!...

bila kesunyian nie datang...aku tetiba rase pelik...pelik nape orang yang x menhargai orang yang menyayangi dia dengan begitu mudah melalukan kelukaan kpd insan tersebut dan bersama insan lain...
dan ade jugak yang bernasib baik kekal sehingga ke hari nie...
well...aku salute la kalo ade yang masih kekal...

so...kalo orang yang macam aku nie...ade bawah kategori mane ek???...
sama2 fikirkan...hahahaha...





*note : sepi sangat kowt!!

No comments:

trademark pemilik wilayah

"men are like shoes. some make you feel taller, some make you feel so small"

"semalam adalah kenangan, hari ini adalah kenyataan, esok adalah masa hadapan"

"selagi aku mampu menyayangimu...selagi itulah aku akan menangis keranamu"

"untuk mendapatkan yang terbaik, kita kena lepaskan ape yang kita gengam sekarang"

iklan sana sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nota kaki

nota kaki