KLIK - KLIK

February 18, 2011

fall in love~~


assalamualaikum semua...
well...well...well...
malam nie...aku nak berperihal tentang Fall in love...
wah3...aku fall in love ke??...

ok...aku admit...aku fall in love...
but not with human...
aku fall in love ngan lagu2 6ixth Sense...best2...semua lagu2 dia kaw...
(they)



hahaha...x caye??...
cube masuk youtube...dan search...
lagu2 yg best...>cinta matiku..., pemilik hati..., menyesal..., tanpa..., dan banyak ag...
hahaha...serius ly aku suka kumpulan nie...

hehehehe...





*note : cinta itu subjektif...
;)

2 comments:

mR's kuIChiFu said...

yuppp..
cinta jga mbuatkan kta sakit..
hati kta di guris tnpa belas insan...

cik najibah said...

betul

trademark pemilik wilayah

"men are like shoes. some make you feel taller, some make you feel so small"

"semalam adalah kenangan, hari ini adalah kenyataan, esok adalah masa hadapan"

"selagi aku mampu menyayangimu...selagi itulah aku akan menangis keranamu"

"untuk mendapatkan yang terbaik, kita kena lepaskan ape yang kita gengam sekarang"

iklan sana sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nota kaki

nota kaki