KLIK - KLIK

February 15, 2011

frust sangat2 awk!!~~

assalamualaikum wbt...

hehehehe...mesti korunk pelik ngan entry terbaru bertajuk frust sangat2 awk kan??...
hahahaha...yelah...aku kan terkenal ngan entry tentang no boy for love untuk aku...
macam ne tetiba leh ade tajuk frust sangat2 awk pulak kan??...

ok...ok...ok...aku akn terangkan nape k??...
tapi sebenarnya aku memang frust...
frust ngan sesuatu...sesuatu yang penting untuk aku capai matlamat aku, frust ngan sesuatu yang akan membuatkan aku berjaya...

frust ngan sesuatu...tetapi sesuatu 2 ape??...
hehehe...frust ngan subjek Strategik Marketing yang aku ambik sem nie...
adoi...aku pon kadang2 x paham...
x paham nape aku x leh jawab...

aku dah cube jawab soalan midterm ngan baik...dan aku dh bace semua yang telah d ajar...
tapi ntah nape aku x yakin aku mcm tersangkut sikit nak jawab soalan 2 mase aku ngah study...
huhu...aku yakin kan hati ngan aku dapat jawab...
ya...hakikatnya...memang aku dapat jawab...tapi belum lagi sesempurna yang aku ingin kan...

maaf kan aku wahai awk (strategic marketing)....
aku memang sayang awk...sbb awk adalah sesuatu yang akan melayakkan saya untuk berjaya mendapatkan diploma nti...awk dan kawan2 awk adalah penting bagi aku...
awk....bantulah aku untuk dapat menguasai awk...
agar...aku dapat meneruskan perancangan aku untuk mandapat pointer yang aku nak kan...

tapi sekarang...d saat nie...aku cube yakin kan diri aku...
cube menerima semua ngan hati yang terbuka...
aku dah berserah pada Allah...dah berusaha...dah bertawakal...
dan aku dah cube melakukan yang terbaik untuk aku...

walaupon aku tau...walaupon aku tau aku mungkin dapat sedikit je hasilnya daripada ape yg aku jawab...

erm...aku x tau la nak kata ape lagi sal kekecewaan aku nie...
tapi aku harapkan ade kebahagiaan atas kekecewaan aku sekarang...
kebahagiaan yang aku maksudkan ialah...kejayaan dalam menuntut ilmu...
aku mengharapkan sinar kebahagiaan tu ade untuk aku...
untuk aku melengkapkan diri aku dengan ilmu...
dengan ilmu yang bermanfaat...
hanya itu yang aku harapkan sekarang...

aku yakin DIA akan membantu aku untuk mencapai segalanya...





*note : tolonglah bahagiakan aku...wahai awak!!!

No comments:

trademark pemilik wilayah

"men are like shoes. some make you feel taller, some make you feel so small"

"semalam adalah kenangan, hari ini adalah kenyataan, esok adalah masa hadapan"

"selagi aku mampu menyayangimu...selagi itulah aku akan menangis keranamu"

"untuk mendapatkan yang terbaik, kita kena lepaskan ape yang kita gengam sekarang"

iklan sana sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nota kaki

nota kaki