KLIK - KLIK

February 25, 2011

karoke!!~~

assalamualaikum wbt...
hehehe...ok..kali nie aku nak bercerita yg bahagian malam pulak ye??...
almaklumlah...hati tengah gumbira nie,..

gumbira bukan kerana ape...
gumbira sbb dpt lepaskan gian berkaroke bersama teman sebilik td...
perghhhh...kuarkan duit untuk 4 lagu pon cukup ah...

rase mcm elang suare2...
hahaha...mane x nye...semua lagu nyanyi...
lagu rendah, lagu tinggi, lagu dangdut pon de...
semua sapu...asalkan dpt d tangkap liriknya...

hahahaha...ape2 pon...terima kasih dkt kawan2 aku..
kema, ain dan qilah...
sangat2 happy...

dan sebenarnya...malam tu...ade dia yg telah lama aku tinggalkan...
actually, jabatan dia ade wat sukan...
dan dia kena jadi AJK makanan kat situh...
aku tau dia kena jd AJK makanan ngan member2 dia...

tapi x tau lak aku kalo belah malamnya...diorg de sukan dkt giant lak...
sukan bowling...hehehehe...
ingat kan dapat ku lihat wajah nya...
tpi tiada pertemuan antara aku dan dia...

walaupon kemungkinan untuk bertemu tadi amatlah besar...
x pelah...sabor je lah...
ape2 pon...aku memang rindu org SP tuh...
org yang selalu aku mimpikan...

huhuhu...miss u lorh...
sabar ye wahai hati...percaye bahawa...semua yg berlaku ade hikmahnya...


tp aku tertanya2...dia x rindu aku ke??...dia xde rase ke nak contact aku??...
aku rindu dia sgt2...ahhhhh!!!!!!!!!
tertekan tol la...

kalo aku d beri peluang...aku nak lupakan dia...
tapi dia tetap sebahagian daripada hidup aku...
aduh!!!!...parah...parah...parah!!!...

cam ne nak buat nieh???...
somebody please help me to forget him....




*note : now...my turn to sumbangkan lagu...hak3

No comments:

trademark pemilik wilayah

"men are like shoes. some make you feel taller, some make you feel so small"

"semalam adalah kenangan, hari ini adalah kenyataan, esok adalah masa hadapan"

"selagi aku mampu menyayangimu...selagi itulah aku akan menangis keranamu"

"untuk mendapatkan yang terbaik, kita kena lepaskan ape yang kita gengam sekarang"

iklan sana sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nota kaki

nota kaki