KLIK - KLIK

February 21, 2011

tiada lagi...~~

assalamualaikum wbt...
ape khabar korunk semua???..hope korunk sehat2 je...
perkembangan terbaru aku...aku dah sempurnakan 3 ujian pertengahan sem aku...
tinggal satu paper lagi...

..............................................................................................................................................................................

ok...ok...ok...
berbalik pada tajuk...
tgh hari tadi...aku d kejutkan dengan panggilan telefon daripada kakak aku...
kakak aku mengatakan bahawa pak sedara aku iaitu adik kepada abah aku...
dah tiada...means dah meninggal dunia...pada hari 21.02.2011 pada waktu 12 tgh hari...

ye...aku agak terkejut...terkejut sebab mase aku dtg sini dua minggu lepas...aku tdk dia sehat je...
memang la sebelum tu dia ade masuk hospital...sbb sukar bernafas...
tapi x sangka pulak...sekejap je dah meninggal...

walaupon pak sedara aku tuh x baik...
dia tetap pak sedara aku...aku tau sejauh mane pak sedara aku...
jadi, aku x nak la mengaibkan pak sedara aku yang dah tiada tu...

mak kata...pukol 5 petang...jenazah akan d kebumikan...so..
memang aku x berpeluang melihat arwah untuk kali terakhir...
tapi..aku sempat memohon maaf atas kesilapan aku...dan awah pon sempat meminta maaf...
jadi...x de la aku terasa kehilangan sangat...

sekarang nie...abah aku sudah kehilangan seorang lagi adik...
dan tinggallah abah aku dan paklong aku...dua beradik...
dan...atuk aku...mesti dia sedih...tapi aku berharap atuk aku tabah...

kerana...masih ade abah aku yang akan terus ambil peduli tentang dia...
aku berdoa semoga upacara pengebumian jenazah berjalan dengan lancar dengan izin NYA...amin...
dan semoga dosa2 arwah d ampunkan...kerana Allah itu Maha Pengampun...

kini...tiada lagi...
arwah sudah kembali kepada NYA...







*note : yang hidup tetap kena teruskan hidup...

No comments:

trademark pemilik wilayah

"men are like shoes. some make you feel taller, some make you feel so small"

"semalam adalah kenangan, hari ini adalah kenyataan, esok adalah masa hadapan"

"selagi aku mampu menyayangimu...selagi itulah aku akan menangis keranamu"

"untuk mendapatkan yang terbaik, kita kena lepaskan ape yang kita gengam sekarang"

iklan sana sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nota kaki

nota kaki