KLIK - KLIK

February 11, 2011

d nilai melalui rupa??~~

uh!!!!!

sesungguhnya aku sangat benci...
benci bile aku merasakan nobody like wat im doing bcos of im not beauty.....

aku x tau nape masih ade org yg menilai ape2 dari rupa...
so...kalo mcm 2...apekah og yg berupa cantik akn selalu mendapat perhatian...
even ape yg d nilai 2 bukan dari usaha dia??...

so...kalo org yg not beuty 2 x kan d beri keadilan atas ape yg dia lakukan??...
its that true??...

oh...d dunie nie...xde org yang mahukan dirinya menjadi ugly...
semua nak yg cantik2...

sbb DIA pon suka kepada yang cantik...
apekah penting kecantikan d mata korunk??...

so...mcm ne kalo org yang x cantik??...
well...secara fizikal nya...mmg aku x sempurna...
mmg aku x slim mcm korunk...

so??...kalo mcm 2...aku selamanya akan d nilai tanpa melihat kpd usaha aku??..
apakah begitu??...

wah...sangat x adil...
sebetulnya....aku terlalu putus asa ngan edup nie...
sbb aku x miliki ape yg org cantik miliki...

dalam edup aku...aku cume miliki...
keluarga yg memahami tp kdg2 aku rase gak aku byk malukan family aku...
kawan2...aku x nafikan aku punya kawan yg ramai...
tapi...x selamanya diorg akn kawan ngan aku...
ape2 pon...aku sayang semua kawan2 aku...

someone special??...penting ke??...
uh!!...aku mmg x nafikan akn ade seseorg yg akn melangkapkan edup aku...
tp terlalu panjang penantian aku...terlalu banyak dugaan aku temui....

sampai sekarang...aku masih x percaya...akan ade lelaki yg akn terima aku apa ada nya aku...
aku terlalu pesimis...aku terlalu prejudis...aku terlalu bersangka buruk terhadap lelaki...
even...aku sangat memerlukan kasih sayang seorg lelaki...

tapi...aku berjanji...selepas n**d...x kan ade lelaku yg boleh aku percaya melebihi seorang kawan..
kerana...sblm aku bahagia ngan n**d pon...semua lelaki yg aku kenal hanya pandai berdusta...
mengapa sebab nya...aku sendiri x tau...
mungkin kerana aku x memiliki fizikal yang menawan...

tapi...sayang nya...n**d jugak x mampu meyakinkan aku tentang erti kasih sayang...
yang aku rasekan...hanyalah gembira untuk tempoh 2 bulan...
aku x tau d mane salahnya sepanjang aku bersama ngan dia...
tapi...aku paham lah...aku paham bahawa aku tiada apr2 keistimewaan untuk terus berdampingan ngan dia...

even sehingga sekarang aku masih merindu dia...
semua 2 aku x kan dapat lagi...kerana hati aku hancur...
hancur bersama cinta aku hancur...

ye!!!...kadang2 aku rase kisah aku sangat sadis...
tapi selagi aku mampu...aku akan usahakan untuk teruskan hidup aku ngan penuh kegembiraan bersama insan2 yang menyayangi aku...

aku x kan menghampakan org2 yang sayang aku...
aku cube...cube...dan akn terus mencuba untuk membina keyakinan...
membina angan2...

aku yakin...yakin DIA bersama aku...
hanya DIA yang memahami hati aku...
aku tau...DIA adalah Maha Adil...
dan maha dalam segala2 nya...

persoalannya...aku tetap ada DIA...




*note : tabahlah wahai hatiku yg sedang
berkelana...
pandanglah semua nye secara
positif...
yakinkan bahawa ada sinar
utk diri ini...suatu mase nti...
insya Allah...

No comments:

trademark pemilik wilayah

"men are like shoes. some make you feel taller, some make you feel so small"

"semalam adalah kenangan, hari ini adalah kenyataan, esok adalah masa hadapan"

"selagi aku mampu menyayangimu...selagi itulah aku akan menangis keranamu"

"untuk mendapatkan yang terbaik, kita kena lepaskan ape yang kita gengam sekarang"

iklan sana sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nota kaki

nota kaki