KLIK - KLIK

February 14, 2011

carik kan aku BF??~~

assalamualaikum wbt...........

mesti korunk kaget kan??..kaget bila aku entry kan post nie...
hahaha...nie mase nie...sekarang nieh...aku ngah bosan tahap gaban...
ntah2 gaban pon x bosan sampai macam nie sekali...

ahhhhh!!!!....
tapi aku sangat rase bosan...
tapi sebenarnya aku ade mid term la ari rabu nie...
tapi aku masih ag dok berblogging...
huk3...sangat sadis!!!...

aku mmg ngaku la...ngaku bahawa biasa buat keje last minit...
sampai nak study pon last minit...
cam ne nak masuk U??...

hahahaha...well..no komen la...
but i'll try to give full comittment when going to U...
huhuhu...we'll see that...

tadi ptg...aku p giant kulim...
hari nie x masak...sbb lauk abis...
ari selasa esok baru nak g pasar malam taman selasih, kulim...
so....pergi giant bsame dak2 bilik...
makan tomyam kat kedai baru...
perghhh!!!..mmg terbaik...mmg sedap...

pas 2...g beli barang...
dlm mase nak masuk giant...sempat ag singgah kedai enpon...
borak2 ngan abg yg jual enpon 2...
c3 warna gold mmg mengancam...
kalo trade in sony c510i aku 2...dia nak ambik rm200...
enpon 2 dia nak jual ngan harga 400-420...

huk3...aku x de duit ag bt mase sekarang nak belik2 enpon baru...
aku plan nak keje bila abis dip. bfore further study utk degree...
kan ade cuti 4 bulan...mase 2 la nak keje...aku plan ag...
duit gaji yg aku dapat...aku nak kumpulkan dan beli DSLR...
tapi...aku rase better...gaji first nti keje...aku belanja mak ngan abah aku...

bukannya ape...nak jugak bagi mak ngan abah aku merasa duit aku bekerja...
walaupon bkn kerja tetap...well!!!...nak sangat...
sbb diorang dah byk habiskan duit utk kami adik beradik...
huhuhu...agak2 bila la aku dapat pegang DSLR 2??...

hehehehe...nak sangat...





*note : kalo x dapat BF...
dapat DSLR pon jadik la...

No comments:

trademark pemilik wilayah

"men are like shoes. some make you feel taller, some make you feel so small"

"semalam adalah kenangan, hari ini adalah kenyataan, esok adalah masa hadapan"

"selagi aku mampu menyayangimu...selagi itulah aku akan menangis keranamu"

"untuk mendapatkan yang terbaik, kita kena lepaskan ape yang kita gengam sekarang"

iklan sana sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nota kaki

nota kaki