KLIK - KLIK

February 25, 2011

khurafat vs haq...~~


assalamualaikum wbt...
ape khabar semua??...
harapan aku semoge kamu semua sehat2 je...

ok...sekarang...pkol 7.45 pm d kulim hari jumaat...
hehehe...aku baru je abis menonton khurafat dan haq d http://malaymoviesfull.blogspot.com...

well...dua2 aku rase best...
kalo khurafat cerita nya seram...
kalo haq...cerita nya aksi...

tapi...aku lebih kagum ngan cerita haq...
sbb cara pembikinan filem dia 2...
best...

dengan aksi2 macam 2... walaupon, mungkin d malaysia cara itu semua blm d ketengahkan lagi...
almaklumlah....semua 2 kena makan belanja yang besar...
tapi...ape2 pon ...dua2 cerita nie best...

walaupon haq xdpt sambutan sangat...aku suka...


(arahan shamsul yusof)

(yg nie aku x tau arahan sape...)

ape2 pon...well done dkt pengarah filem hak...
sbb aksi dalam filem nie...berjaya buat aku kagum ngan kebolehan nye...
sbb aku rase belom ade filem2 aksi d malaysia yg mampu buat sampai macam tu sekali...
aku suka aksi lam cerita nie...
aku bagi...5 bintang untuk filem haq...cume ending dia...x tau haq dalam filem nie akan pilih aina or zahra....hehehehehe...
*note : dua2 best...

No comments:

trademark pemilik wilayah

"men are like shoes. some make you feel taller, some make you feel so small"

"semalam adalah kenangan, hari ini adalah kenyataan, esok adalah masa hadapan"

"selagi aku mampu menyayangimu...selagi itulah aku akan menangis keranamu"

"untuk mendapatkan yang terbaik, kita kena lepaskan ape yang kita gengam sekarang"

iklan sana sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nota kaki

nota kaki