KLIK - KLIK

February 28, 2011

new life~~

assalamualaikum wbt...

kabare??...warasi ye pak??...hehehe...hope u olls sehat d sisi keluarga terchenta...dan d sisi orang terchenta...hehehe...orang terchenta 2 seharusnya ur love...dan selain ur love..kawan2 dan sedare2 yang ade...manusia kan penuh dengan kasih sayang yang d beri oleh NYA...sbb tu lah...kita ade sifat ingin mencinta dan d cintai...

aduh...aduh...aku dah pandai bermadah pujanggan ye sekarang...hehehe...alkamlumlah... d hati ada taman...bagaimana si dia yang aku cube sayang itu...biar lah aku je yang tau...aku x mau menunjuk-nunjuk...sebab hubungan nie baru ag...akut takut harapan aku hancur lagi...tapi aku berjanji akan cube menyayangi dia...dia kata dia sayang aku...jadi, x salah untuk aku mencintai dia...sbb kami adalah manusia biasa...

kalo boleh...aku mahu mencintai dia kerana dia mencintai ALLAH dan Rasulullah...dan aku nak cinta aku pada dia x melebihi cinta aku kepada ALLAH dan Rasulullah serta keluarga aku...jika dia adalah benar2 jodoh aku...aku akn menerima dia ape adanya dia dan aku akn menerima segala kelebihan dan kelemahan dia...seperti aku menerima orang SP satu mase dahulu tanpa sebarang sekatan...

walaupon orang SP masih menghantui hidup aku dengan kenangan2 manis aku dan dia...aku harus bangkit...bangkit dari terus mengharapkan cinta yang bukan d semai untuk aku...dan aku sedar siapa aku...jika tidak, masakan dalam mase yang singkat dia boleh dapatkan teman wanita baru sedangkan aku masih berlumang dengan cinta yang sudah bukan menjadi milik aku...aku sedar...

hehehe...my new life...i try to love him any restriction...i want be myself...cukup2 lah aku ingin menjadi orang lain...aku harus yakin dan tonjolkan kelebihan aku...walau aku tau aku seorang yang berisi...aku tau setiap manusia mempunyai kelebihan dan kelemahan masing2...hehehehe...ye...aku akui bila bersama kawan2 aku...aku merasa rendah diri sebab diorang semua cantik...sedangkan aku??...not beauty at all...

hahaha...am i care for that??...i only me and only will be myself...not going to be another person...


ha....macam gambar nie la...mau bina hidup baru...mencari jalan untuk mulakan hidup baru...yeah!!..mau bina hidup baru yang lebih happy...



*note : hidup baru untuk kehidupan
yang lebih bermakna...
:)

No comments:

trademark pemilik wilayah

"men are like shoes. some make you feel taller, some make you feel so small"

"semalam adalah kenangan, hari ini adalah kenyataan, esok adalah masa hadapan"

"selagi aku mampu menyayangimu...selagi itulah aku akan menangis keranamu"

"untuk mendapatkan yang terbaik, kita kena lepaskan ape yang kita gengam sekarang"

iklan sana sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nota kaki

nota kaki