KLIK - KLIK

February 06, 2011

study oit!!!~~

(ceh...kena batang idung betul r...hahahaha)
(study xde lah hard sgt...kueng3)
(betul ke??...tapi d mana ada kemahuan, d situ ade jalan)


haaaaa...sudah...

this week...aku ade dua midterm...
satu hape pon xstudy ag...
projek pon jalan sikit je...

adoi!!!!
mampos....
nak kena berjaga malam ke aku kali nie??...
ceh!!...macam la sebelum nie x penah berjaga malam...

hak3...tapi aku xde la berjaga sampai pagi...hahahah...
sebab mata aku x leh tahan ngantok...
yelah...petang x tido...
malam nantok awal la....

adoi!!!...nak kena fokus mid term...
dua subjek tuh...
itk dis week...ari rabu dan khamis...
ari rabu mid term industry...
ari khamis lak mid term strategik...

aiyoyoyo...karawalle...
penat den nak study!!!

huk3....mak!!!..bile nak abis diploma nieh??...
uhuk3....


*note : sudah!!..pergi struggle utk exam...

No comments:

trademark pemilik wilayah

"men are like shoes. some make you feel taller, some make you feel so small"

"semalam adalah kenangan, hari ini adalah kenyataan, esok adalah masa hadapan"

"selagi aku mampu menyayangimu...selagi itulah aku akan menangis keranamu"

"untuk mendapatkan yang terbaik, kita kena lepaskan ape yang kita gengam sekarang"

iklan sana sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nota kaki

nota kaki