KLIK - KLIK

February 24, 2011

rindu org SP!!~~

uwa...uwa...uwa...aku sedih...serius aku rindu org SP...org SP yang aku syg...yang aku dambakan...
susah betul aku nak lupakan dia...rase nak menitis je air mata nie...aku rindu...sangat2...sampai aku mimpi2 kan dia...mungkin dengan care tu je aku dapat luahkan kerinduan aku pada dia...kalo macam 2...aku sanggup mimpikan dia tiap2 malam...walaupon aku x boleh d sisi dia...biar lah aku menjadi perindu d dalam mimpi...aku rindu sangat2...rindu semua kenangan2 dulu...nape cepat sangat mase aku bersama dia??...x layak kah aku d samping dia??...sesungguhnya...dan serius ly...aku rindu giler2 dekat dia...hari2 aku mengharapkan ade sms dari dia...tapi...xde...aku sedih :'( aku tau dia dah de org lain...aku doakan dia bahagia dengan org baru...mungkin org baru itu adalah yg terbaik utk dia jika nak d bandingkan ngan aku...its ok...ini semua dah takdir aku...aku akan terima...



ok GOD...give me the strength....





*note : blur....

No comments:

trademark pemilik wilayah

"men are like shoes. some make you feel taller, some make you feel so small"

"semalam adalah kenangan, hari ini adalah kenyataan, esok adalah masa hadapan"

"selagi aku mampu menyayangimu...selagi itulah aku akan menangis keranamu"

"untuk mendapatkan yang terbaik, kita kena lepaskan ape yang kita gengam sekarang"

iklan sana sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nota kaki

nota kaki