KLIK - KLIK

February 04, 2011

unexpected!!~~

salam...pelik ke post kali nie??...
jangan la rase pelik sangat...
unexpected tu aku tujukan tuk diri sendiri...
nape??...

sbb dah 6 bulan 1 hari...aku x jatuh cinta betul2...
hahahaha...lepas dia...nobody can take my heart...
hanya dia...wah!!!...tak sangka begitu sekali penangan cinta aku kepada dia...

dan x sangka begitu sekali penangan kehadiran dia dulu kepada aku...
tapi...unexpected jugak bile hubungan yang aku harapkan berkekalan hanya sempat bertahan untuk tempoh dua bulan...
sob...sob...sob...memang unexpected sangat...

but...hidup perlu d teruskan...
walaupon ari tuh ade gaduh2 ngan dia...
sekarang dah ok...dah jadik kawan balik...
but...x kan la aku nak ganggu dia setiap mase kan??...

orang kata...yang lepas...biar la lepas...
so...aku berusaha menerima kenyataan walaupon kdg2 sedih gak hati aku...
walaupon kdg2 pilu gak hati aku bile kenangkan impian yang terkubur d tengah jalan macam tuh...
tapi...aku ade bernekad...berusaha untuk tidak menggoyahkan hubungan dia ngan awek dia sekarang...

dia perlu tahu...perlu tahu bahawa aku x merampas hak orang...
cukup lah dulu aku pernah d tuduh perampas oleh kawan aku...
sehinggakan persahabatan yang d bina putus gara2 seorang lelaki...
yang jugak merangkap kawan baik aku d bangku sekolah dulu...

hahahahaha....betapa perit...
perit sebab hubungan cinta yang aku harapkan terputus begitu je...
mungkin salah aku...salah aku sebab x pertahankan ape yang aku miliki...
tapi...aku selalu berpikiran...apalah gunanya memiliki jika tiada ikatan sah...

lagipulak, aku sedar siapa aku...
atau mungkin belom masenya untuk aku menyayangi, menyintai orang...
hahahahaha....kerana d hati aku...aku akui...aku akui bahawa d hati aku penuh dengan rase curiga terhadap keikhlasan lelaki...
aku cukup x percaya kepada lelaki...walhal aku tau...

tanpa lelaki...hidup aku x mungkin sempurna...
kerana fitrahnya...pompuan dan lelaki di ciptakan berpasang-pasangan...
kerana pompuan dan lelaki saling melengkapi...
tapi...aku pompuan biasa, normal...ade naluri macam pompuan lain gak...

walaupon...hati aku tidak bisa percayai kepada lelaki...
aku masih punyai rase ingin di cintai dan ingin bercinta...
so...please dont worry....
k????...

hahahahaha...melalut je aku malam nie...
sorry ye...if entry aku nie ade menyinggung korunk...
tapi...ape yang tertulis dan tercatat d sini adalah datang dari hati...
ok lah...chow!!







*note : hanya aku mengerti hati ku...hik3.

No comments:

trademark pemilik wilayah

"men are like shoes. some make you feel taller, some make you feel so small"

"semalam adalah kenangan, hari ini adalah kenyataan, esok adalah masa hadapan"

"selagi aku mampu menyayangimu...selagi itulah aku akan menangis keranamu"

"untuk mendapatkan yang terbaik, kita kena lepaskan ape yang kita gengam sekarang"

iklan sana sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nota kaki

nota kaki