KLIK - KLIK

February 25, 2011

nama yang unik~~

urm...
nothing to say...
just nak cakap...dkt fb aku de sorang member name...

junaidi lisa...orang nye lelaki...
tp name lisa kan nama pompuan...
hehehe...aku pelik gak...

aku tanya dia...dia kata memang nama dia...macam tu...
nama dia ..junaidi lisa...
hehehe...dan orang nye pon...

hensem...sedap mata memandang...
hehehe...

http://www.facebook.com/profile.php?id=1538449435

hehehehe...cube la korunk tgk...
mmg smart la...pada mata aku la kan...
anugerah ALLAH...indah...



*note : mungkin parents dia
suka lisa surihani mase tuh...

No comments:

trademark pemilik wilayah

"men are like shoes. some make you feel taller, some make you feel so small"

"semalam adalah kenangan, hari ini adalah kenyataan, esok adalah masa hadapan"

"selagi aku mampu menyayangimu...selagi itulah aku akan menangis keranamu"

"untuk mendapatkan yang terbaik, kita kena lepaskan ape yang kita gengam sekarang"

iklan sana sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nota kaki

nota kaki