KLIK - KLIK

February 05, 2011

berjalan tanpa henti!!~~

salam...okey!!...today aku rase confuse...
sedih pon ade...kasihan pon ade...

ntah lah...hanya family aku je tau ape yg sedang terjadi kepada dia (insan yang berada d family aku)...
mungkin ade something...
menyebabkan pergaduhan...well!!!

itu adat biasa dlm perhubungan...suami isteri...
asam garam dalam rumah tangga...
sbb 2 ade pepatah..."kalo takut d lambung ombak, jangan berumah d tepi pantai...."
jgn d sebabkan ombak...kita berumah d tepi pantai...

takut datang badai...karam nanti..
pepatah ade jugak berkata "sedangkan lidah lagi tergigit, inikan pula suami isteri...."
jadik...untuk pertahankan ape yg sudah dimiliki...
berusahalah...berusaha agar tiada penyesalan kelak...

hehehehe...aku sekadar nak mengingatkan kepada semua...
jangan lah tersinggung ngan entry nie...
entry nie hanya aku yg tahu...mengapa??...
dan...ia tiada kena mengena dengan org lain...(harap maklum...)

ok...anyway, now...aku dah berada d kulim...
thanks God...for save my journey...
mmg x puas ag dok umah...tapi nak wat cam ne...
terpaksa lah...demi tanggungjawab aku sbg student...

aahhhhhh!!!!!!!!...rindu family!!....
ok...chow!!.....








*note : hidup perlu d teruskan walau sukar....

No comments:

trademark pemilik wilayah

"men are like shoes. some make you feel taller, some make you feel so small"

"semalam adalah kenangan, hari ini adalah kenyataan, esok adalah masa hadapan"

"selagi aku mampu menyayangimu...selagi itulah aku akan menangis keranamu"

"untuk mendapatkan yang terbaik, kita kena lepaskan ape yang kita gengam sekarang"

iklan sana sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nota kaki

nota kaki