KLIK - KLIK

February 02, 2011

upset!!~~

salam...

kali nie...aku rase tertekan lagi...tertekan ngan keadaan...
nape tekanan nie harus aku lalui??...
apakah kerana tiada sesiapa yg sanggup sayang aku??...

aaahhh!!!...ini semua kerana sms dari member yg berkata ttg perasaan dia pd seorg wanita lain...
ah...aku rase tertipu...tertipu kerana dia berbohong pada aku...sahabat dia...
ari tuh...dia kata dia xde awek...

tetiba ari nie kata lain lak...
ape nie bai??...aku nyampah giler...tertekan aku...
ko kalo agak nak menipu...

jangan tipu aku lah...aku benci!!!
sumpah aku rase benci pada lelaki...
lelaki yang datang lam hidup aku sekadar nak menjerumuskan aku ke alam kekecewaan...
sumpah aku benci!!!

ape x cukup lagi kebencian aku selama nie??...
ko nak suh aku benci semua lelaki dalam dunia nie ke??...
bru ko puas hati??...

ko jangan kejam...jgn kejam buat aku membenci semua lelaki...
bohong la kalo aku kata aku x sedih...
aku sendiri pon x yakin ade org akan sayang aku...

sumpah!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!....
gulp!!...aku hanya mampu berserah...berdoa pada DIA semoga aku x terus bersedih...
semoga aku d pinjamkan kekuatan sedikit untuk aku bertahan...

dengan fizikan aku yg gempal nie...yeahh!!...
aku tau xde sape akn bersama aku...aku cuma ade family dan beberapa kawan...
tapi kdg2...aku rase kan kawan2 aku pon mcm segan nak kawan ngan aku...

serius aku sedih...sedih sbb semua nie...
aku rase nak blah je...rase macam x sanggup...
tapi aku akur...akur selagi d beri kesempatan untuk hidup....
aku akan hidup ngan care aku selagi aku x langgar perintah NYA...dan ibubapa aku...

aku cube bersikap positif...tapi ape yg berlaku d sekitar aku lebih banyak yang negatif...
banyak yang lebih pahit berlaku pada aku...
itulah takdir aku...aku x nak jadi ibarat melukut d tepi gantang...
tapi...aku rase...itu lah yg jadi pada aku...

mase depan aku nti...aku x tau la mcm mana...
tapi aku akan corakkan mase depan aku dengan lebih cemerlang, gemilang, terbilang...
tanpa seseorang yang istimewa mungkin!!!
sebab aku x mampu d kecewakan d saat aku mencipta langkah untuk berjaya...

aku mahu d menara gading dengan usaha aku...
aku x nak ade orang bersimpati ngan aku hanya kerana rase kasihan...
aku x perlukan rase kasihan tu...
simpan je rase kasihan tu k??...

aku cume mintak korunk2 semua jangan pernah berniat nak try cople ngan aku...
jangan pernah berniat nak cople ngan aku utk sementara or watever...
dan yang penting....korunk jangan pernah berniat nak bermain ngan hati aku...
sebab aku akan lakukan sesuatu d luar kawalan jika aku sudah kehilangan sabar...

korunk jage je hidup korunk...jage je org2 yang korunk sayang...
kan korunk suka ngan org lain??...org yang dikatakan mampu bahagiakan korunk??...
so...just go ahead!!...x payah pedulik pasal aku lagi...

cukup r korunk tercipta sebagai kawan aku...d dunia nieh...
aku x perlukan kepalsuan korunk lagi...
aku x perlukan kehipokritan korunk utk aku...
x payah menipu diri sendiri....



ok????...just go ahead!!










*note : jangan jadikan aku sbg sandaran
utk korunk capai bahagia bsame
orang lain....

No comments:

trademark pemilik wilayah

"men are like shoes. some make you feel taller, some make you feel so small"

"semalam adalah kenangan, hari ini adalah kenyataan, esok adalah masa hadapan"

"selagi aku mampu menyayangimu...selagi itulah aku akan menangis keranamu"

"untuk mendapatkan yang terbaik, kita kena lepaskan ape yang kita gengam sekarang"

iklan sana sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nota kaki

nota kaki