KLIK - KLIK

February 06, 2011

hanya gambar!!~~

(pic nie degil...degil x nak turun bawah...adoi!!...ok2 lah..duk lah situ...
pic nie...mse nak kuar kb ngan mak....)




salam u'ollsss....orite,,,dh agak lama aku x update gmbr2 aku...
ok...now..i would like to share my fhotos with u'ollsss...
gambar2 nie d snap mase cuti raye cine...
mase cuti sem sekali...
well...aku kan suke ambik gambar bile mood nak ambik gambar ade...
so...nie lah hasil2 nye...


(lepas travel dri kb ke kulim...after smyg zuhur...)

(ooopppsss...terseksi sikit...otw g dinner kat restorang cerana ngan family...)

(mse en.rokemi (bekas staff tempat LI ari tuh) nak belanja air kelapa...hahahaha...)

(bergaya ngan new shawl and new baju...b4 gerak ke pantai irama, bachok)

(nah....ambik photos gediks aku...hahahaha)



hehehehe...oklah...
itu je pic2 nye...
hehehe...



*note : pic yg x seberapa cumey...

No comments:

trademark pemilik wilayah

"men are like shoes. some make you feel taller, some make you feel so small"

"semalam adalah kenangan, hari ini adalah kenyataan, esok adalah masa hadapan"

"selagi aku mampu menyayangimu...selagi itulah aku akan menangis keranamu"

"untuk mendapatkan yang terbaik, kita kena lepaskan ape yang kita gengam sekarang"

iklan sana sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nota kaki

nota kaki