KLIK - KLIK

February 27, 2011

dah sah dah pon!!~~

assalamualaikum dan selamat malam kepada semua reader2 aku..

ok...kali nie aku nak bercerita tentang sesuatu yang sudah sah...mesti korunk pelik sbb nape aku entrykan sal dah sah pon kan??...hehehe...yang kali nie memang dah sah pon...xde syak wasangka lagi...tarikh dan masa dan tempat telah d tetapkan untuk adakan "majlis" tu...adoi!!!...kalo boleh memang x aku x nak tarikh tu...tapi kami terpaksa la sbb majlis tu hanya free dan boleh d langsungkan pada waktu itu sahaja...pada waktu lain...sudah d book oleh orang lain...
memang mula2 agak keberatan untuk kami adakan "majlis" tu pada mase tu...tapi kena la akur...kalo x...x tau la ape akan jadik...

mesti korunk suspen kan??...majlis ape yang aku maksudkan...adakah majlis perkahwinan??...or majlis pertunangan or wat else??...okey...korunk boleh terus berpikiran dan berteka teki...yang penting...cerita nie akan bersambung ke part seterusnya ok??...

.............................................................................................................





*note : teruskan berteka teki...

No comments:

trademark pemilik wilayah

"men are like shoes. some make you feel taller, some make you feel so small"

"semalam adalah kenangan, hari ini adalah kenyataan, esok adalah masa hadapan"

"selagi aku mampu menyayangimu...selagi itulah aku akan menangis keranamu"

"untuk mendapatkan yang terbaik, kita kena lepaskan ape yang kita gengam sekarang"

iklan sana sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nota kaki

nota kaki