KLIK - KLIK

February 06, 2011

ala2 minah rempit...~~

salam....
this picture...telah d snap mse kami d underwaterworld, Langkawi...
suasana gelap serta ade cahaya...
hehehe...pada pikiran aku...gmbar nie seakan2 kami berada d jalanan...
ala2 minah rempit gtu...
but...itu hanya seakan-akan...bukan nya realiti...
so...jangan fikir yang bukan2 ye...

tapi....i like this pic so much...
sbb...suasana nye...dan sbb mood aku mse nie masih ok...
hahahha...nie lah hasilnya bile snap gambar gune c510i aku tuh...
sbb...c510i aku hanya mengeluarkan flash...tetapi tidak dapat mencerahkan suasana...

hanya dapat menangkap muka aku ngan kawan aku je...
d belakang aku adelah cermin...sbb 2 lah jd gelap...
ala2 alergik gtu c510i aku ngan cermin...
huk3....


(kawan aku dan aku)






*note : bukan real minah rempit...hanya ala2 k??

No comments:

trademark pemilik wilayah

"men are like shoes. some make you feel taller, some make you feel so small"

"semalam adalah kenangan, hari ini adalah kenyataan, esok adalah masa hadapan"

"selagi aku mampu menyayangimu...selagi itulah aku akan menangis keranamu"

"untuk mendapatkan yang terbaik, kita kena lepaskan ape yang kita gengam sekarang"

iklan sana sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nota kaki

nota kaki